לתרומה

עקב תקלה באתר ההרשמה בנה שובץ לגן עירייה רחוק

Home » Story » עקב תקלה באתר ההרשמה בנה שובץ לגן עירייה רחוק

הפונה ניסתה לרשום את שני ילדיה (בת 5 ובן 3) לגן העירייה באמצעות אתר האינטרנט העירוני, כאשר עלה בידה להשלים את פעולת הרישום רק בעבור בתה ואילו פעולת הרישום בעבור בנה לא צלחה.

משהבינה הפונה כי קיימת מגבלה כלשהי באתר האינטרנט פנתה למחלקת הרישום בעיריית אשקלון ושם השלימה את הרישום כנדרש (יצוין, כי הפונה פנתה לאחר מועד הרישום הרשמי).
לאחר שחלף זמן רב ממועד הרישום וטרם קיבלה כל הודעה בנוגע לרישומו של בנה, פנתה למחלקת הרישום בעירייה ושם נמסר לה כי הוחלט לשבץ את בנה בגן “צהלון” ולא “אלון” כפי שביקשה.

לאחר בירור קצר הובהר לי כי הבן לא נרשם במועד ההרשמה שנקבע.
על כן נמסר לאם כי בנה שובץ בגן אחר (המרוחק גאוגרפית) למרות רצונה שיהיה קרוב למקום מגוריהם.
תוך זמן קצר נשלח מכתב אל מנהלת  מחלקת הרישום בעיריית אשקלון בפקס ובאימייל והאחרונה חזרה אל טבקה תוך דקות.

אחר שיחה נוקבת עמה שבה הובהר על כך שיש לשבץ את הבן בהתאם לקריטריונים שנקבעו וגם אם המועד חלף הרי שיש לבוא לקראת האם.
המנהלת חזרה שוב לטבקה לאחר מס’ דקות ועדכנה שעשתה מאמצים כבירים והצליחה לשנות את השיבוץ כפי שדרשנו!!!

פורסם ב