ש׳ הינה עובדת בתחנת דור אלון אשר באחת המשמורת נקלעה לוויכוח עם מנהל המשמרת שלה וזאת בשל אי מסירת קבלה ללקוח (בשל תקלה טכנית).
מנהל המשמרת הורה לה להחתים כרטיס וללכת הביתה וזאת תוך הפרה גסה של זכויותיה וכאילו לא די בכך החליט לשלחה ללא שדאג לה לתחבורה שתסיע אותה לביתה (במקום שאין כל תחבורה ציבורית).
מנהל המשמרת מסר לש׳ מכתב הזמנה לשימוע וחזר לעבודתו.
ש׳ אשר הייתה המומה ופגועה מהיחס המחפיר מצד מנהלה פנתה אל עמותת טבקה אשר ייצגה אותה מול מעסיקה ובו ביום עודכנה כי השימוע מבוטל, מנהלה התנצל בפניה והמעסיק ישלם לה תשלום בעבור יום עבודה מלא.